streda 10. februára 2010

Nerozumieť mužom - žiadna tragédia!

Stáva sa mi, že svojmu mužovi niekedy vôbec nerozumiem. Zdalo sa mi, že sme obaja povahovo rovnakí, že máme rovnaké záujmy, chutí nám rovnaké jedlo, čítame rovnaké knihy. A predsa napriek týmto spoločným rysom, myslenie muža je úplne iné.
Keď si vychutnáva nejaké jedlo v reštaurácii, nezamýšľa sa nad tým, z čoho je urobené, aké koreniny doňho dali, aby dosiahli takú dokonalú chuť. Vyzerá to, akoby nevnímal podstatné veci a potom, keď sa večer rozprávame, hovorí mi o povodniach tretieho stupňa na území susedného štátu. A ja len oči otváram. A on jednoducho na môj udivený pohľad pokojne odpovie, počul som to pri obede v rádiu.
Možno muži nemajú rovnaké záujmy ako ženy. Netreba sa však na to hnevať, ale radšej z toho vyťažiť. Ja viem o dianí vo svete a môj muž sa zase môže tešiť na moje kuchárske výmysly ovplyvnené tou fantastickou chuťou.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára